'YK-sopimukset arjessamme'-radio-ohjelmat Yle Puheessa tällä viikolla

22.10.2102

Yle Puhe -radiokanavalla kuullaan tällä viikolla radio-ohjelmasarja, joka käsittelee YK:ssa solmittujen kansainvälisten sopimuksen merkitystä suomalaisessa arjessa.

Suomen YK-liiton ja Yle Puheen yhteistyönä syntyneessä ohjelmasarjassa käsitellään mm. Lapsen oikeuksien sopimusta, CEDAW-sopimusta, aseidenriisuntakysymyksiä ja Maailmanperintösopimusta. Ohjelmiin on haastateltu käsiteltäviä sopimuksia tuntevia kotimaisia asiantuntijoita.

YK-sopimukset arjessamme -radio-ohjelmasarjan on toimittanut YK-liiton tiedottaja Eeva Hurmalainen, joka on aiemmin työskennellyt muun muassa radio- ja tv-toimittajana. Ohjelmat kuullaan tämän viikon tiistaista perjantaihin Yle Puheen taajuudella klo 11 jälkeen. Ohjelmat on myöhemmin kuultavissa myös Yle Areenassa.

Yle Puheen taajuudet

Yle Areena