Koronavirus on juuri nyt saavuttamassa kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevia ihmisiä. Köyhyyden, kriisien ja katastrofien keskellä on jo valmiiksi pulaa puhtaasta vedestä, saippuasta ja terveydenhuollosta.

Auta heikoimmassa asemassa olevia ja tue YK:ta pandemian pysäyttämisessä!

Lahjoita »

'YK-sopimukset arjessamme'-radio-ohjelmat Yle Puheessa tällä viikolla

22.10.2102

Yle Puhe -radiokanavalla kuullaan tällä viikolla radio-ohjelmasarja, joka käsittelee YK:ssa solmittujen kansainvälisten sopimuksen merkitystä suomalaisessa arjessa.

Suomen YK-liiton ja Yle Puheen yhteistyönä syntyneessä ohjelmasarjassa käsitellään mm. Lapsen oikeuksien sopimusta, CEDAW-sopimusta, aseidenriisuntakysymyksiä ja Maailmanperintösopimusta. Ohjelmiin on haastateltu käsiteltäviä sopimuksia tuntevia kotimaisia asiantuntijoita.

YK-sopimukset arjessamme -radio-ohjelmasarjan on toimittanut YK-liiton tiedottaja Eeva Hurmalainen, joka on aiemmin työskennellyt muun muassa radio- ja tv-toimittajana. Ohjelmat kuullaan tämän viikon tiistaista perjantaihin Yle Puheen taajuudella klo 11 jälkeen. Ohjelmat on myöhemmin kuultavissa myös Yle Areenassa.

Yle Puheen taajuudet

Yle Areena