Tiedote

YK-liiton verkkosivuille lisäyksiä

Suomen YK-liiton verkkosivuilta löytää nyt ajankohtaista tietoa muun muassa Suomen YK-jäsenyydestä sekä Suomessa toimivista YK-järjestöistä.

Guterres ja Niinistö
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö ja YK:n pääsihteeri António Guterres tapasivat New Yorkissa 2017. Kuva: Eskinder Debebe / UN Photo.

Suomen YK-liiton verkkosivuja on täydennetty Suomea ja YK:ta koskevilla osioilla. Suomi ja YK -sivulta saa tietoa Suomen YK-jäsenyydestä ja sen historiasta. Osiossa kerrotaan Suomen ajankohtaisesta YK-politiikasta ja Suomen ajamista tavoitteista sekä suomalaisista YK-vaikuttajista.

YK Suomessa -osuus keskittyy esittelemään Suomessa toimivien YK-järjestöjen toimintaa ja tavoitteita. Sivulla on myös tietoa YK-tietoutta edistävää ja YK:n toimintaa tukevista järjestöistä sekä Suomen One UN -ohjelmasta.

Katso sivut tästä.