YK-liiton 60-vuotisjuhlaa vietetään Hanasaaressa 17. lokakuuta

YK:n juhlavastaanotolla on mahdollisuus solmia uusia, mielenkiintoisia tuttavuuksia. Kuva: IRIN Photo

Suomen YK-liitto kutsuu YK:n ja rauhantyön ystävät juhlimaan 60-vuotista YK-liittoa ja 10-vuotista Globsolia Hanasaaren ruotsalaissuomalaiseen kulttuurikeskukseen perjantaina 17.10.2014 klo 13.30–18.

Juhlavastaanottoa edeltävä Hanaforum-seminaari alkaa klo 13.30 kahvitarjoilulla. Seminaari pitää sisällään mielenkiintoisia puheenvuoroja YK:sta ja tulevaisuuden näkymistä; miten turvata nuorten sukupolvien elinedellytykset? Seminaarin ja paneelikeskustelun ohjelma tarkentuu lähipäivinä YK-liiton tapahtumakalenteriin.

Juhlavastaanotto Hanasaaren ravintola Johanneksessa alkaa klo 16. Luvassa on musiikkia, mukavaa yhdessäoloa ja mielenkiintoisia kohtaamisia. Juhlavastaanotto on kaikille avoin ja maksuton, mutta edellyttää ennakkoilmoittumista 10.10.2014 mennessä osoitteessa hanaholmen.fi (ilmoittautuminen avataan pian).

Maailma muuttuu nuorten mukana

*******

Finlands FN-förbunds 60-årsjubileum och Globsols 10-årsjubileum firas på Internationella dagen för utrotning av fattigdom, fredag 25.10.2014 kl. 13.30–18.00, Hanaholmen – kulturcentrum för Sverige och Finland.

Världen förändras i takt med de unga

******

The UN Association of Finland’s 60 year anniversary and Globsol’s 10 year anniversary takes place on the International Day for the Eradication of Poverty, Friday 25.10.2014 at 13.30 – 18.00, at Hanasaari – the Swedish-Finnish Cultural Center.

The world changes along with the youth