Tiedote

Turvataan rauha! Tule seuraamaan keskustelua - mukana mm. Antti Kaikkonen, Mauri Koskela ja Helena Laukko

Miten saavutetaan rauha, kun maailmalla lisääntyvät konfliktit ja koronapandemia ravistaa jo valmiiksi räjähdysalttiita yhteiskuntia? Live-keskustelu rauhasta ja sen turvaamisesta YK-liiton Facebookissa ja You Tubessa perjantaina rauhanturvaajien päivänä.

Turvataan rauha -webinaari
Kuva: UN Photo.

Perjantaina vietetään kansainvälistä YK:n rauhanturvaajien päivää. Rauhasta ja sen turvaamisesta keskustellaan iltapäivällä YK-liiton Facebook ja You tube live-lähetyksessä.

Turvataan rauha -webinaarissa studiolla:

Puolustusministeri Antti Kaikkonen
Suomen YK-liiton toiminnanjohtaja Helena Laukko
Rauhanturvaajaliiton puheenjohtaja Mauri Koskela

Mukana myös
YK-konkari ja entinen Suomen Lähi-Idän instituutin johtaja Ari Kerkkänen Libanonista
rauhanturvaaja Kethlin Piirma
rauhanturvaaja Keijo Keskinen

Tule seuraamaan live-lähetystä ja kommentoimaan!

Webinaarin stream tulee 29.5. kello 14-15 livenä Suomen YK-liiton Facebook-sivulle ja YouTube-kanavalle. Tallenne löytyy Youtubesta.

Järjestää: Suomen YK-liitto ja Rauhanturvaajaliitto