Uudet Siniset tuotteet myynnissä: Globe Hopen nipsukukkaro ja käyntikorttikotelo

Suomen YK-liiton uusimmat Siniset tuotteet ovat tässä: Globe Hopen kuviollinen nipsukukkaro ja hauska käyntikorttikotelo!

Nipsukukkaro on valmistettu armeijan valkoisesta lakanakankaasta ja siihen on painettu käsin kuvio, jonka YK-liitolle ovat suunnitelleet Aalto-yliopiston Taideteollisen korkeakoulun opiskelijat vuonna 2010. YK-liiton logolla varustetun nipsukukkaron hinta on 13 euroa ja sen voi ostaa YK-liiton verkkokaupasta. Tuotto ohjataan liiton toiminnan tukemiseen.

Käyntikorttikotelo puolestaan on valmistettu käytöstä poistuneesta mainosbanderollimateriaalista. Kotelo on väriltään sininen, mutta kukin kotelo on uniikkiyksilö riippuen siitä, mistä kohtaa mainosta kotelon materiaali on leikattu. Kotelo maksaa YK-liiton verkkokaupasta ostettuna 5,50 euroa. Myös kotelon tuotto ohjataan YK-liiton toiminnan tukemiseen.

YK-liiton Sinisten tuotteiden sarjassa myydään yhä myös Marimekon YK:n sinistä olkalaukkua (40 euroa) sekä Finlaysonin pikkupyyhkeitä (2 euroa). Myös kulttuurien lähentymisen teemavuoden ekoliinoja on vielä joitain kappaleita jäljellä - kysy tarkemmin YK-liiton toimistolta!

Tästä ostoksille