Koronavirus on juuri nyt saavuttamassa kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevia ihmisiä. Köyhyyden, kriisien ja katastrofien keskellä on jo valmiiksi pulaa puhtaasta vedestä, saippuasta ja terveydenhuollosta.

Auta heikoimmassa asemassa olevia ja tue YK:ta pandemian pysäyttämisessä!

Lahjoita »

Unesco käynnistää globaalin kuvataidekilpailun nuorille

7.3.2012

YK:n kasvatus-, tiede- ja kulttuurijärjestö Unesco on käynnistänyt globaalin kuvataidekilpailun nuorille (18-24 v), jonka satoa käytetään Unescon syyskuussa 2012 julkaiseman maailmanlaajuisen Koulutus kaikille -prosessin seurantaraportin kuvituksessa. Education for All Global Monitoring Report -raportti keskittyy tänä vuonna nuoriin ja työelämätaitoihin (Youth, skills and work).

Töiden parhaimmistosta laaditaan verkkonäyttely.

Ohjeet pääpiirteittäin:

- Työn tulee olla suunnilleen kokoa A5-A3

- Kaikki tekniikat sallittu: valokuva, piirustus, maalaus, tietokonegrafiikka jne.

- Originaali työ tulee toimittaa Unescon päämajaan Pariisiin 1.4. mennessä.

- Mukaan tulee liittää lyhyt kuvaus taiteilijasta (englanniksi)

- Tuomaristona toimii kansainvälinen jury, Unesco tiedottaa voittajasta ja kahdesta kunniamaininnan saaneista 30.4.mennessä.

- Unesco palkitsee voittajan matkalla Pariisiin, jossa Unescon päämajassa pidetään virallinen tilaisuus kilpailun tuloksista.

Tarkemmat ohjeet osallistumiseksi Unescon sivuilta:

Lisää EFA Global Monitoring Report -raportista, ml. aikaisempien vuosien julkaisut: