Tule tutustumaan YK-liiton koulutustarjontaan Educassa!

Löydä vinkit kestävään tulevaisuuteen ja opetukseen YK-liiton pisteeltä Educassa! Tule tapaamaan meitä Kansalaisvaikuttamisen torille ja osallistu keskusteluun.

panelistien kuvat

Olemme mukana Educassa! Löydät meidät kansalaisvaikuttamisen torilta. Lisäksi voit osallistua keskusteluun koulutuksen tulevaisuudesta ja opettajuuden roolista kestävän tulevaisuuden rakentamisessa. Keskustelun pohjana ovat YK:n kansainväliset sitoumukset ja Suomen suuntaviivat.

Tavoitteena on löytää yhdessä ratkaisuja tämän ajan haasteisiin tiedon, toivon ja tulevaisuusorientaation kautta.

Osallistu keskusteluun ja kuule YK:n ihmisoikeusjulistus rap-esityksenä

Opettajuuden merkitys kestävän tulevaisuuden rakentajana

Miten tulevaisuuden haasteita ratkotaan kestävyysajattelun ja toivon rakentamisen kautta?

Aika:

pe 26.1.2024 kello 15:30 – 16:15

Paikka:

Educa, Messukeskus, Luentosali 203

Tule mukaan keskustelemaan koulutuksen tulevaisuudesta ja opettajuuden roolista kestävän tulevaisuuden rakentamisessa. Keskustelun pohjana YK:n kansainväliset sitoumukset ja Suomen suuntaviivat, tavoitteena on yhdessä löytää ratkaisuja tämän ajan haasteisiin tiedon, toivon ja tulevaisuusorientaation kautta.

Esiintyjät:

Antti Rajala, yliopistotutkija, Itä-Suomen yliopisto
Sanna Rekola, ennakoinnin asiantuntija, Sitra

Hanna Pohjonen opetusneuvos, OPH
Jaana Palojärvi, kansainvälisten asiain johtaja, Opetus- ja kulttuuriministeriö

Huipennuksena Tuomas Kanniston hengästyttävän hieno Ihmisoikeuksien julistus, kaikki artiklat yhdessä räpissä!