Suomen YK-liitto hakee tiedottajaa vakituiseen työsuhteeseen

Suomen YK-liitto - Finlands FN-förbund on yli kuudenkymmenen kansalaisjärjestön muodostama yhteistyö- ja palvelujärjestö, jonka tehtävänä on tiedottaa YK:sta ja sen toiminnasta sekä kasvattaa kansainvälisyyteen.

Haemme nyt Helsingin keskustassa sijaitsevaan toimistoomme päätoimista

TIEDOTTAJAA

Edellytämme hakijalta korkeakoulututkintoa mieluiten viestintäalalta tai vastaavaa käytännössä hankittua kokemusta tiedotus- ja viestintätehtävistä, kansainvälisistä kysymyksistä sekä järjestötoiminnasta. Tehtävän menestyksellistä hoitamista edesauttavat itsenäinen työn organisointikyky, oma-aloitteisuus, hyvät vuorovaikutustaidot ja ulospäinsuuntautuneisuus. Molempien kotimaisten kielten ja englanninkielen sujuva kirjallinen ja suullinen esitystaito on työssä välttämätön. Hyvä verkkoviestinnän ja tietotekniikan osaaminen sekä muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tiedottajan tehtäviin kuuluu neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Maailmanpyörä -lehden toimittaminen, internet -sivujen ylläpito, uutiskirjeiden toimittaminen, liiton julkaisusarjaan kuuluvien julkaisujen toimittaminen, kansainvälisyyskasvatus- ja koulutusaineiston suunnitteluun ja toteutukseen osallistuminen, erilaisista tapahtumista ja seminaareista tiedottaminen sekä yleinen neuvonta- ja asiakaspalvelu.

Tarjoamme sinulle näköalapaikan kansainvälisiin ajankohtaisiin kysymyksiin, haasteellisen työn ja kannustavan ilmapiirin pienessä työyhteisössämme.

Lisätietoja tehtävästä antavat:
Suomen YK-liiton toiminnanjohtaja Helena Laukko gsm. 040 - 5560488 ja
puheenjohtaja Sirpa Pietikäinen gsm. 040-4666222

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen tulee toimittaa Suomen YK-liittoon 31.3.2006 klo. 16.15 mennessä mieluiten sähköpostitse osoitteeseen helena.laukko [ät] ykliitto.fi. Hakemukset voi toimittaa myös postitse osoitteeseen Suomen YK-liitto, Töölöntorinkatu 2 B, 00260 Helsinki.