Suomen YK-liitto etsii kouluttajaa vakituiseen työsuhteeseen

Suomen YK-liitto on 1954 perustettu kansalaisjärjestö, joka tekee tunnetuksi ja tukee Yhdistyneiden kansakuntien toimintaa ja periaatteita. Liitto tarjoaa YK:hon ja kansainvälisyyteen liittyviä tapahtumia, koulutusta ja tiedotusta. Toiminnassa on mukana yli 60 suomalaista järjestöä.

Haemme nyt Helsingin keskustassa sijaitsevaan toimistoomme päätoimista kouluttajaa vakituiseen työsuhteeseen.

Edellytämme hakijalta korkeakoulututkintoa mieluiten kasvatusalalta tai vastaavaa käytännössä hankittua kokemusta koulutus- ja kasvatustehtävistä. Kansainvälisten asioiden tuntemus, kokemus järjestötoiminnasta sekä hyvät vuorovaikutustaidot ja oma-aloitteisuus auttavat toimen menestyksellisessä hoitamisessa. Molempien kotimaisten ja englannin kielen sujuva kirjallinen ja suullinen esitystaito on työssä välttämätön. Hyvä verkkoviestinnän ja tietotekniikan osaaminen sekä muu kielitaito katsotaan eduksi.

Suomen YK-liitto tuottaa oppilaitoksille ja muille yhteisöille koulutuspalveluita, johon kuuluvat mm. maailmankansalaisen kypsyyskoe ja Malli-YK sekä erilaiset kansainvälisyyteen liittyvät koulutustilaisuudet. Kouluttajan tehtäviin kuuluu myös kansainvälisyyskasvatus- ja koulutusaineiston suunnittelu ja toteutus yhteistyössä liiton tiedottajan kanssa.

Tarjoamme sinulle näköalapaikan kansainvälisiin ajankohtaisiin kysymyksiin, haasteellisen työn ja kannustavan ilmapiirin pienessä työyhteisössämme.

Lisätietoja tehtävästä antavat:
Toiminnanjohtaja Helena Laukko gsm 040 -5560488
Puheenjohtaja Sirpa Pietikäinen gsm 050-4666222

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen tulee toimittaa Suomen YK-liittoon 20.10.2006 klo 16.15 mennessä mieluiten sähköpostitse osoitteeseen helena.laukko [ät] ykliitto.fi. Hakemukset voi toimittaa myös postitse osoitteeseen Suomen YK-liitto, Töölöntorinkatu 2 B, 00260 Helsinki.