Suomen YK-liiton uudet sivut avattu!

Suomen YK-liiton uudet sivut otettiin käyttöön maanantaina 6. toukokuuta. Sivustouudistuksen taustalla on halu esitellä liiton toimintaa entistä selkeämmin.

Kaikki julkaisumme ja kannanottomme löytyvät nyt kätevästi omista osioistaan ja tulevat tapahtumamme voit tarkistaa uudesta tapahtumakalenteristamme.

Kasvatustehtäväämme liittyvät suositut koulumateriaalimme ja tiedot kouluvierailuista löytyvät osiosta "Koulutus ja oppimateriaalit".

Uutis- ja tiedotusosiosta löydät sekä vanhan sivuston materiaalit että uuden sivuston entistä visuaalisemmat uutisotsikot ja tiedotteet.

Muistathan myös, että päivitämme jatkuvasti globaalikasvatukseen mainiosti soveltuvaa Globalis-tietokantaa ja YK-järjestelmään liittyvän tiedon yhteenkokoavaa YK.fi-sivustoa. Toivommekin, että nämä sivustot yhdessä uudistuneen ykliitto.fin kanssa tarjoavat sinulle kaiken etsimäsi tiedon Yhdistyneiden kansakuntien ja Suomen YK-liiton toiminnasta!