Suomen YK-liiton toiminnanjohtaja Helena Laukko Euroopan suunta -podcastissa

Lasten oikeuksia, onko niitä? Jakso on kuunneltavissa Spotifyssa.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton johtava asiantuntija Esa Iivonen ja Suomen YK-liiton toiminnanjohtaja Helena Laukko. Kuva: Eurooppalainen Suomi ry.

Eurooppalainen Suomi ry:n tuottamassa Euroopan Suunta -podcastin äitienpäivänä julkaistussa jaksossa oli haastateltavana Suomen YK-liiton toiminnanjohtaja Helena Laukko.

Lapsissa ja nuorissa on tulevaisuus – tai niin ainakin toistellaan poliitikkojen juhlapuheissa. Euroopan unionin alueella asuu lähes sata miljoonaa lasta, joista kaikki eivät ole tasa-arvoisessa asemassa. Lasten oikeuksien kehityksestä Euroopassa ja maailmalla keskustelemassa on Laukon lisäksi Mannerheimin Lastensuojeluliiton johtava asiantuntija Esa Iivonen. Juontajana toimii Aku Aarva.

Jakso on kuunneltavissa: https://open.spotify.com/episode/44ailZI0I5yAi8q4sadpp5?fbclid=IwAR0ZjAhlVesUPa6dt04UxhabZFCBJ6HVc0FrCEKTkjwehWcUIeMUB5iAHjI