Koronavirus on juuri nyt saavuttamassa kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevia ihmisiä. Köyhyyden, kriisien ja katastrofien keskellä on jo valmiiksi pulaa puhtaasta vedestä, saippuasta ja terveydenhuollosta.

Auta heikoimmassa asemassa olevia ja tue YK:ta pandemian pysäyttämisessä!

Lahjoita »

Suomen YK-liiton toiminnanjohtaja Helena Laukko Euroopan suunta -podcastissa

Lasten oikeuksia, onko niitä? Jakso on kuunneltavissa Spotifyssa.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton johtava asiantuntija Esa Iivonen ja Suomen YK-liiton toiminnanjohtaja Helena Laukko. Kuva: Eurooppalainen Suomi ry.

Eurooppalainen Suomi ry:n tuottamassa Euroopan Suunta -podcastin äitienpäivänä julkaistussa jaksossa oli haastateltavana Suomen YK-liiton toiminnanjohtaja Helena Laukko.

Lapsissa ja nuorissa on tulevaisuus – tai niin ainakin toistellaan poliitikkojen juhlapuheissa. Euroopan unionin alueella asuu lähes sata miljoonaa lasta, joista kaikki eivät ole tasa-arvoisessa asemassa. Lasten oikeuksien kehityksestä Euroopassa ja maailmalla keskustelemassa on Laukon lisäksi Mannerheimin Lastensuojeluliiton johtava asiantuntija Esa Iivonen. Juontajana toimii Aku Aarva.

Jakso on kuunneltavissa: https://open.spotify.com/episode/44ailZI0I5yAi8q4sadpp5?fbclid=IwAR0ZjAhlVesUPa6dt04UxhabZFCBJ6HVc0FrCEKTkjwehWcUIeMUB5iAHjI