Seuraa YK-liiton YouTube-kanavaa!

6.4.2011

Suomen YK-liiton YouTube-kanavalla on jälleen julkaistu uutta materiaalia.

Tällä kertaa kanavalla nähdään Suomen YK-nuorisodelegaatin Alina Bölingin puhe YK-liiton, UM:n ja Hanasaaren kulttuurikeskuksen 24.3. järjestämässä seminaarissa "Dag Hammarsjöld Remembered".

Lisäksi puheenvuoron saavat Helsinki International Schoolin oppilaat, jotka pohtivat YK:n ja vuosituhattavoitteiden merkitystä nuorille vuonna 2011.

YK-liiton YouTube-kanavalla julkaistaan myös tulevat seminaaritallenteet sekä raikkaita tunnelmapätkiä niistä yleisötapahtumista, joissa YK-liitto on mukana.

YK-liiton videokanavalle pääset yhteisövideopalvelu YouTubessa.

Facebook-sivu muuttunut, DVD-tallenteita saatavissa

YK-liiton osoite yhteisöpalvelu Facebookissa on muuttunut. 'Tykkäämällä' sivusta pääset seuraamaan toimintaamme ja uutisiamme tuoreeltaan.

YK-liiton Facebook-sivut

Dag Hammarsjöld remembered -HanaForum-tallenne on saatavilla YK-liitosta.  Ota yhteyttä YK-liiton toimistoon, mikäli et päässyt seminaariin, mutta haluat siitä DVD-tallenteen.