Presidentti Haloselle luovutettiin Hyviä Tekoja -kampanjatuotteet

Suomen YK-liiton delegaatio kävi onnittelemassa uudelleen virkavalansa vannonutta presidentti Tarja Halosta sekä kiittämässä häntä saamastaan tuesta YK:n juhlavuoden 2005 aikana.

Presidentti Halonen toimi YK:n ja YK-liiton juhlavuosien 2005 suojelijana. Lisäksi Suomen YK-liiton puheenjohtaja Sirpa Pietikäinen kiitti presidentti Halosta kannustuksesta, jota tämä on osoittanut kansalaisjärjestöjen vaatimuksessa nostaa kehitysmäärärahaosuutta 0,7%:iin kansantulosta. Tapaamisen aikana keskusteltiin myös YK:ssa käynnissä olevista uudistusprosesseista.

Kiitokseksi tuesta ja yhteistyöstä presidentille luovutettiin YK:n siniset Hyviä Tekoja -tuotteet: Marimekon laukku, Nanson t-paita, Fiskarsin sakset, Anne Linnonmaan huivi ja pipo sekä Finlaysonin pyyhe. Hämelle myös kerrottiin Hyviä Tekoja -kampanjasta ja sen tavoitteista.