Osallistu YK-liiton verkkosivujen arviointiin ja voita tuotepaketti

YK-liiton verkkosivujen käytettävyys arvioidaan Valtiokonttorin arviointityökalun avulla tämän kevään kuluessa. Arvioinnin tulosten pohjalta käynnistyy verkkosivujen uudistustyö, joka jatkuu vuoden 2011 loppuun saakka.

YK-liitto pyytää nyt verkkosivujensa käyttäjiä arvioimaan sivustonsa käytettävyyttä eri näkökulmuista valmiin kyselylomakkeen perusteella. Lomakkeen täyttämiseen kuluu arviolta 10-20 minuuttia. Kaikkien kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan kaksi Kulttuurien lähentymisen tuotepakettia.

Ohjeet kyselyyn vastaamiseen:

1) Avaa selain osoitteessa http://www.arviointityokalu.fi/Default.aspx

2) Kirjaudu palveluun (oikeassa yläkulmassa) käyttäjätunnuksella ykliitto ja salasanalla ykliitto.

3) Sisäänkirjauduttuasi päädyt Omat arvioinnit -sivulle. Klikkaa YK-liiton verkkosivujen käytettävyys -arvion 'kopioi'-nappia (ko. arvion lisätiedoissa lukee 'Suomen YK-liiton verkkosivujen käytettävyyden arviointi, helmikuu 2010'. Älä valitse TESTIARVIOta)

4) Kirjoita 'verkkopalvelun osoite' -kenttään sähköpostiosoitteesi, mikäli haluat osallistua arvontaan. Poista Lisätiedot-kentässä oleva teksti. Siirry eteenpäin seuraamalla palvelun ohjeita (painikkeesta "Siirry kriteerien valintaan").

5) Kun olet vastannut kaikkiin pyydettyihin monivalintakysymyksiin, paina lopuksi 'Lopeta' -nappulaa. Tämä toiminto tallentaa arviosi.

6) Kirjaudu ulos palvelusta oikeassa yläkulmassa olevan nappulan kautta.

Kiitos osallistumisestasi!