Nuorten ja opiskelijoiden YK-päiville mahtuu vielä!

Helsingissä 9.-10.11. järjestettäville Nuorten ja opiskelijoiden YK-päiville on alustavasti ilmoittautunut jo yli 100 henkilöä eli enemmän kuin tapahtumaan pystytään ottamaan varsinaisia osallistujia. Paikat on täytetty ilmoittautumisjärjestyksessä, joten jatkossa ilmoittautuvat päätyvät varasijoille.

Varasijallekin ilmoittautuminen kuitenkin kannattaa! Ensinnäkin paikkoja saattaa vielä myöhemmin vapautua mahdollisten peruutusten myötä. Toisekseen perjantaina 9.11. pidettäviä puheenvuoroja mahtuu kuuntelemaan tapahtuman varsinaisten osallistujien lisäksi myös n. 25 ylimääräistä henkilöä. He eivät pääse osalliseksi muusta tapahtumaohjelmasta (ruokailut, iltaohjelma, jne.) tai kulukorvauksista, mutta heidän ei myöskään tarvitse maksaa tapahtuman osallistumismaksua. Myös nämä "kuuntelupaikat" täytetään varasijoilta ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tapahtumaan voi ilmoittautua vielä tulevaan sunnuntaihin 21.10. saakka. Lisätietoa tapahtumasta ja ilmoittautumislomake löytyy osoitteesta