Nuori, vielä ehdit hakea WFUNA:n ihmisoikeuskurssille!

Kuva: UN Photo / Paolo Filguieras

Oletko nuori 18-25-vuotias ja kiinnostunut YK:n työstä ihmisoikeuksien hyväksi? Maailman YK-liittojen kattojärjestö WFUNA järjestää Genevessä ihmisoikeuksiin liittyvän tarkoitetun koulutuksen 22.-25. heinäkuuta, joka on suunnattu ihmisoikeuksista kiinnostuneille, aktiivisille nuorille.

Lähetä hakemuksesi ja mahdolliset kysymyksesi suoraan WFUNA:n vastuuhenkilölle (harms(at)wfuna.org) mahdollisimman pian, mutta viimeistään 7.7.

Kyseessä on omakustanteinen koulutus, johon Suomen YK-liitto ei voi myöntää osallistumistukea. Lisätietoja koulutuksesta WFUNAn verkkosivuilla ja oheisissa tietopaketeissa (pdf).

one-pager_-_so_you_want_to_be_the_next_hc_2013.pdf flyer_-_so_you_want_to_be_the_next_hc_-_2013_v5.pdf