Nuoret ja vuosituhattavoitteet -julisteet tulleet - tilaa upea sarja!

10.4.2012

YK-liitto on julkaissut kahdeksan kauniin ja pysäyttävän valokuvan julistesarjan, joka käsittelee suomalaisia nuoria ja heidän rooliaan YK:n vuosituhattavoitteiden saavuttamisessa.

Julistesarja on veloituksetta tilattavissa YK-liitosta opetuskäyttöön esimerkiksi kouluihin, kerhoihin, nuorisotaloille ja kirjastoihin. Koulutus- ja opetuskäyttöön tilatuista julisteista YK-liitto veloittaa ainoastaan postitusmaksun.

Julistenäyttelyyn voidaan yhdistää myös erillinen toiminnallinen osuus, jossa vuosituhattavoitteiden sisältöön tutustutaan esimerkiksi pienen visailun avulla (esim. 'yhdistä kukin vuosituhattavoite oikeaan kuvaan').

Julistesarja sopii erityisesti nuorille (12-29-vuotiaille), mutta soveltuu erinomaisesti myös aikuiskoulutuskäyttöön.

Tilaa julistesarja täältä

Tutustu myös YK-liiton vuosituhattavoitteita käsittelevään teemasivustoon