Tiedote

YK-KLUBI

YK-klubin mainos. Kuvassa rintakuvat Eeva Furmanista ja Helena Rannasta.

YK:n ystävien klubeilla tavataan entisiä ja nykyisiä YK:n ystäviä rennoissa merkeissä, keskustellaan vapaasti YK:n roolista ja toiminnasta sekä vaihdetaan ajatuksia kansainvälisestä yhteistyöstä. YK-klubien emäntinä ja isäntinä toimii tunnettuja YK:n ystäviä.

Tammikuun YK-klubin emäntänä toimii professori Eeva Furman ja teemana on "Agenda 2030 - sanoista tekoihin".

Tilaisuuden juontaa professori Helena Ranta

Illan aikana kestävän tulevaisuuden teemoista keskustelevat myös kestävän kehityksen toimikunnan pääsihteeri Sami Pirkkala ja kehittämispäällikkö Salla Rantala Suomen ympäristökeskuksesta.

Tilaisuuden ohjelma:

Ovet avataan klo 17.30
Keskustelu klo 18-19
Musiikkia ja tutustumista klo 19-19.30
Ruokailu ja tutustumista klo 19.30-20.30
Ovat suljetaan klo 21.

Klubi on YK:n ystäville maksuton, mutta muistathan ilmoittautua!

YK:n ystävät kokoaa suomalaisia yhteen vaihtamaan mielipiteitä ja tarvittaessa kriittisesti arvioimaan YK:n saavutuksia ja haasteita. Se toimii myös Suomen YK-liiton asiantuntija- ja tukiverkostona vahvemman YK:n ja kestävämmän tulevaisuuden edistämiseksi.

Voit liittyä jäseneksi YK-liiton verkkokaupassa! Jäsenmaksu on 50 €/vuosi. Jäsenet pääsevät kaikille klubeille ja kaikkiin tapahtumiin ilmaiseksi.