Tiedote

Tuleeko demokratiasta koronapandemian uhri? Tule seuraamaan UNDP:n ja YK-liiton demokratiapäivän webinaaria

Tuleeko demokratiasta yksi koronan uhreista? UNDP:n ja Suomen YK-liiton webinaari koronapandemian vaikutuksista demokratiaan 15.9. kello 13!

Demokratiapäivän webinaari 15.9.

Miten voimme edistää demokratiaa ja vahvoja instituutioita pandemian keskellä ja sen jälkeen?
UNDP:n ja Suomen YK-liiton järjestämässä webinaarissa kuulemme asiantuntijoiden näkemyksiä
luomiin haasteisiin.

Liity asiantuntijoiden mukaan keskustelemaan demokratian tulevaisuudesta ja konkreettisista toimista, joilla voimme vastata koronakriisin luomiin ongelmiin.

Keskustelu käydään englanniksi.

Mitä? Webinaari: One UN Conversation: Democracy before & after COVID-19

Kuka? Panelisteina Maria Suokko (UNDP), Saara-Sofia Sirén (YK-liitto), Itonde Kakoma(CMI),
Anu Juvonen (Demo Finland) ja Yuri Birjulin (YK:n nuorisodelegaatti).

Milloin? Kansainvälisenä demokratian päivänä, 15.9, klo 13:00.

Missä? Rekisteröidy Zoomissa järjestettävään webinaariin, ilmoittaudu tästä linkistä.

Webinaaria voi seurata myös You tubesta.