Tarvitsetko toimistotilaa osittaisen etätyön tueksi?

Hakaniemessä sijaitsevassa Globaalikeskuksessa on vapaana viisi työhuonetta. Toimistossa pitää majaa yhteensä 11 kansainvälisten ja kehityskysymysten kanssa toimivaa järjestöjä.

Globaalikeskus

Hakaniemessä sijaitsevassa Globaalikeskuksessa on vapaana viisi kooltaan 10-15 neliön työhuonetta. Globaalikeskus on 11  järjestön yhteinen toimitila. Järjestöillä on  käytössä kaksi hyvin varustettua kokoustilaa, joista toiseen mahtuu 40-60 ihmistä ja toiseen 10-12 ihmistä. Molemmissa kokoustiloissa on projektori, valko- ja fläppitaulut sekä kamera, äänentoistolaitteet ja mikrofoni etäosallistumista varten. Kaikkien järjestöjen yhteiskäytössä on myös tauko- ja saniteettitilat sekä alakerrassa sopimuksen mukaan varastotilaa, sauna, suihkut ja punttisali. Tilassa on hyvät  1G/1G verkkoyhteydet sekä tulostus- ja postituspalvelut. Lisäksi tarjolla on runsaasti hyviä yhteistyökumppaneita ja avuliaita työkavereita.

Tilan osoite: Siltasaarenkatu 4, 7 kerros.

Toimiston kokonaispinta-ala: 658,00 m²

Työhuoneiden pinta-ala yhteensä: 350,50 m² (Vuokrattavat työhuoneet 10-15 m² , yht. 35 m², lyhytaikaiseen vuokraukseen löytyy myös työpisteitä)

Yleistilojen pinta-ala: 260,90 m²

Kaksi kokoushuonetta pinta-alat: 46,60 m² ja 17,68 m²

Kellarin varastohuone: 61 m²

Alhaalla sauna, suihkut ja punttisali vapaasti käytettävissä

Esteetön kulku, inva-wc:n käytöstä sovittava erikseen.

Vuokraamme tiloja 1.6. alkaen myös osittaisen etätyön tueksi päivä-, viikko- ja kuukausivuokralla. Kokoustiloja voi myös vuokrata erikseen.

Tiedustelut: Helena Laukko, helena.laukko [ät] ykliitto.fi, 044 7810303