Haemme tapahtumien järjestämisestä ja järjestöyhteistyöstä vastaavaa juhlavuoden tapahtumakoordinaattoria

Suomen YK-liitto on 67:n suomalaisen kansalaisjärjestön kattojärjestö, joka tiedottaa ja kouluttaa YK:n toiminnasta ja päämääristä. Liitto edistää laaja-alaisen vaikuttajaverkostonsa avulla kansainvälistä yhteistyötä, jossa ketään ei jätetä. Visiomme on saavuttaa yhteistyöllä vahva YK ja kestävä tulevaisuus.

Suomen YK-liitto täyttää tänä vuonna 65-vuotta ja samalla valmistaudumme viettämään YK:n 75-vuotisjuhlaa vuonna 2020. Etsimme pieneen, mutta dynaamiseen tiimiimme järjestöyhteistyöstä ja tapahtumatoteutuksesta vastaavaa juhlavuoden tapahtumakoordinaattoria määräaikaiseen työsuhteeseen 15.10.2019–31.12.2020 väliseksi ajaksi. Kyseessä on kokopäiväinen tehtävä.

Juhlavuoden tapahtumakoordinaattorin tehtäviin kuuluu

• YK:n juhlavuoden tapahtumien suunnittelu ja toteutus Suomessa
  • juhlavuoden ajankohtaisiin YK-asioihin ja tapahtumiin liittyvä viestintä uutiskirjeissä, sosiaalisessa mediassa ja verkkosivuilla
  • yhteistyö jäsenjärjestöjen, YK-toimijoiden ja muiden kumppaneiden kanssa
  • varainhankinnan ja kampanjatoiminnan kehittämistyöhön osallistuminen

Odotamme sinulta

• monipuolista kokemusta tapahtumien järjestämisestä
  • monikanavaisen viestinnän osaamista
  • oma-aloitteisuutta ja järjestelmällisyyttä
  • arvostamme esiintymiskokemusta ja tiimityötaitoja
  • kansalaisjärjestötoiminnan ja suomalaisen järjestökentän tuntemusta
  • erinomaista suomen ja englanninkielen kirjallista ja suullista taitoa
  • muu kielitaito ja YK-osaaminen katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle

• merkityksellisen, itsenäisen ja vastuullisen tehtävän kansainvälisten asioiden parissa
  • toimivat työtilat Hakaniemessä kahdentoista järjestön yhteisessä Globaalikeskuksessa
  • sitoutuneen, kannustavan ja innostuneen työyhteisön
  • mahdollisuuden vaikuttaa omiin työskentelytapoihisi.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen viimeistään 30.9.2019 klo 23.59 otsikolla “tapahtumakoordinaattori” osoitteeseen info [ät] ykliitto.fi.

Lisätietoja www.ykliitto.fi ja toiminnanjohtaja Helena Laukko 18.9. klo 14-17  tai 26.9. klo 14-16 puh. 044 781 0303 tai helena.laukko [ät] ykliitto.fi (helena[dot]laukko[at]ykliitto[dot]fi).

Viimeinen hakupäivä
Asiasanat