Tapahtuma

YK-klubi: YK-politiikan ajankohtaisia kysymyksiä

Kuvissa kaksi naista, Kronlund ja Tuominen, tapahtumatiedot

Huhtikuun YK-klubilla kuullaan ja keskustelllaan uusimman kotimaisen YK-tutkimuksen tuloksista

Saamme klubille vieraaksi YK-tutkijat:

Anna Kronlund: YTT, Valtio-opin dosentti ja yliopistonlehtori Turun yliopistossa, johtaa Koneen Säätiön rahoittamaa hankketta, joka käsittelee YK:n legitimiteettiä ja ylikansallisia haasteita. Aiemmin hän on työskennellyt  vanhempana tutkijana Yhdysvaltojen politiikan ja vallan tutkimuskeskuksessa ja globaali turvallisuus tutkimusohjelmassa Ulkopoliittisessa instituutissa.

Hanna Tuominen: VTT, Eurooppa-tutkimuksen dosentti ja yliopistonlehtori, Eurooppa-tutkimuksen keskus. Tutkimusaiheina mm. Suomen YK-politiikka, Pohjoismainen ulottuvuus ja ihmisoikeusnormit YK:ssa.

Tämä YK-klubi on avoin kaikille kiinnostuneille.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella ja saat viestin sähköpostiisi. Mikäli et löydä sähköpostiviestiä, tarkista roskapostisi tai ota yhteyttä toimisto [ät] ykliitto.fi (toimisto[at]ykliitto[dot]fi).

Osallistujan tiedot
Voit liittyä YK:n ystäväksi täältä.