Tapahtuma

YK-aamukahvit: naisten asema ja tasa-arvon tila

YK-aamukahvit CSW

Tule YK-aamukahveille kuulemaan tuoreimmat kokouskuulumiset sukupuolten tasa-arvosta! Naisten asemaa käsittelevä toimikunta (Commission on the Status of Women, eli CSW) on suurin sukupuolten tasa-arvon ja naisten aseman parantamiseen keskittyvä maailmanlaajuinen poliittinen elin. Toimikunnan istunto on YK:n toiseksi suurin vuosittainen tapahtuma yleiskokouksen jälkeen.

Kokouskuulumiset maaliskuisesta CSW:stä kertovat YK-liiton hallituksen jäsen Silla Kakkola, joka on Naisjärjestöt yhteistyössä NYTKIS ry:n pääsihteeri sekä sosiaali- ja terveysministeriön tasa-arvoyksikön johtaja Terhi Heinilä.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella ja saat Teams-linkin sähköpostiisi. Mikäli et näe sähköpostiviestiä, tarkista roskapostisi tai ota yhteyttä toimisto [ät] ykliitto.fi.

Osallistujan tiedot