Tapahtuma

Uramessut YK-kylässä

Suomen YK-toimijat järjestävät maksuttomat uramessut keskiviikkona 20.10. klo 15–18 virtuaalikylässä, jossa pääset kuulemaan vapaaehtoistoiminnasta sekä harjoittelu- ja työmahdollisuuksista YK-taustaisissa järjestöissä. Virtuaalikylässä voit tutustua eri ständeihin ja chattailla eri toimijoiden kanssa.

Finska FN -aktörer kommer att hålla en gratis karriärmässa onsdagen den 20.10. 15.00-18.00 i den virtuella FIN-byn, där du kan höra om volontärarbete,praktik och jobbmöjligheter inom FN-stödda organisationer. I den virtuella byn kan du gå till olika punkter och chatta med olika aktörer. Du hittar en chatt längst ner till höger på skärmen där du också kan fylla i ditt eget visitkort.

YK-uramessut 20.10.2021

Oletko kiinnostunut oikeudenmukaisuudesta, tasa-arvosta, ilmastotoimista ja ihmisoikeuksista? Tahtoisitko työskennellä tai toimia vapaaehtoisena näiden teemojen parissa?

Tervetuloa keskustelemaan, oppimaan uutta YK:sta ja pitämään hauskaa!

Suomen YK-liitto chattailee suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Är du intresserad av rättvisa, jämlikhet, klimatåtgärder och mänskliga rättigheter? Skulle du vilja arbeta eller vara volontär inom dessa teman?

Välkommen att diskutera, lära dig något nytt om FN och ha kul!

Finlands FN-förbund chattar på både finska, svenska och engelska.

Virtuaalikylään pääset tästä. Chatti aukeaa keskiviikkona kello 15:00, jolloin YK-järjestöjen edustajat ovat myös paikalla.

Löydät chatin ruudun oikeasta alareunasta, jossa pystyt myös täyttämään oman käyntikorttisi. Tullessasi virtuaalikylään suosittelemme käyttämään Google Chrome - tai Mozilla Firefox -selaimia.

När du kommer till den virtuella byn rekommenderar vi att du använder webbläsare Google Chrome eller Mozilla Firefox.