Tapahtuma

Suomi Areena: iltatilaisuus

Maailma on murroksessa, mutta kesäilta on täällä!

Suomi Areena iltatilaisuus

Suomen YK-liitolla, The Ulkopolitistilla, Eurooppalaisella Suomella ja Euroopan parlamentin Suomen-toimistolla on ilo kutsua sinut viettämään kesäiltaa kanssamme pitkän Suomi Areena-päivän päätteeksi

Keskiviikkona 28.6. klo 17:30-20:30

Crazy Town Pori, Rautatienpuistokatu 7, 28130 Pori

Illan kantavana teemana kulkee murros. Pysähdymme murros -teeman äärelle mm. CMI – Martti Ahtisaari Peace Foundationin Ville Brummerin, Maailman ilmatieteen järjestön (WMO) pääsihteeri Petteri Taalaksen, YK:n ystävät verkoston puheenjohtaja Helena Rannan sekä muiden asiantuntijoiden johdattelemina. Tule pohtimaan kanssamme, millaisessa taitekohdassa olemme ja kuulemaan, millaisia murroshetkiä asiantuntijavieraamme ovat kokeneet. Luvassa kiinnostavia tarinoita sekä eloisaa ohjelmaa!

17:30 Ovet avautuvat

18:00 Tervetulomalja ja kevyttä ohjelmaa

19:15 Vapaata seurustelua ja musiikkia

Luvassa on viihtymistä uusien ja vanhojen ystävien kanssa kevyen ohjelman, musiikin sekä lasillisen ja pienen purtavan ääressä. Tarjoilujen mitoittamiseksi pyydämme sinua ilmoittautumaan tapahtumaan etukäteen alla olevan linkin kautta.
Ilmoittautuminen Suomi Areena iltatilaisuuteen