Tapahtuma

Mielenilmaukset Syyrian rauhan puolesta

HELSINGISSÄ JÄRJESTETÄÄN KAKSI MIELENILMAUSTA SYYRIAN RAUHAN PUOLESTA

Save Syria – rauhanmarssi ja tukikonsertti

Rauhanmarssi lähtee kello 17 Rautatientorilta ja etenee Senaatintorille. Siellä muodostamme torin kokoisen elävän rauhanmerkin, jota varten toivomme osallistujia ottamaan mukaansa kynttilöitä.

Marssin jälkeen järjestetään tukikonsertti syyrialaisten puolesta. Konsertti alkaa kello 19 Circuksessa (Salomonkatu 1–3). Esiintyjälista julkaistaan myöhemmin. Konsertilla kerätään varoja Syyriassa luotettaville ulkoministeriön kumppanuusohjelmassa mukana oleville avustusjärjestöille. Marssin järjestävät useat eri toimijat ja järjestöt yhteisvoimin.

Lisätietoja: https://www.facebook.com/events/979425738847306/

---------------------------------

Mielenilmaus Syyrian rauhan puolesta

Poliittiset nuorisojärjestöt järjestävät mielenilmauksen Syyrian rauhan puolesta kello 17-18 Kolmen sepän aukiolla

YK:n päivä on kautta vuosikymmenien ollut rauhanmarssien päivä. Päivä, jolloin rauhaa kunnioittavat kansakunnat kokoontuvat yhteen puolustamaan rauhaa, ihmisoikeuksia ja demokratiaa. Toivomme, että sinulla olisi mahdollisuus osallistua järjestämäämme mielenilmaukseen Venäjän toimia vastaan Syyriassa. Tapahtuma pidetään rauhallisena, eikä väkivaltaisia huutoja tai banderolleja tai muutoin asiatonta käytöstä hyväksytä.

Lisätietoja: https://www.facebook.com/events/925030727602620/