Maailman parhaat uutiset 2023: YK:n parhaat uutiset

Uusimmassa Maailman parhaat uutiset -lehdessä kerrotaan, mitä kaikkea hyvää YK-järjestöt ovat saaneet aikaan toiminnallaan ja miten maailmaa on muutettu parempaan suuntaan. Lehti uutisoi mm. YK:n uusista ympäristösopimuksista, ruokaturvan vahvistumisesta, pakolaisten saamasta avusta sekä yhteistyön ja diplomatian ponnisteluista ja onnistumisista kansainvälisten kriisien keskellä. Lehden uusimman numeron tarkoituksena on muistuttaa, että maailma on parempi paikka, kun kehitystä ja rauhaa edistetään yhdessä YK:ssa.

Hyviä uutisia ovat kirjoittaneet Kansainvälinen siirtolaisuusjärjestö IOM, Suomen pakolaisapu, YK:n väestörahasto UNFPA, Väestöliitto, Maailman ruokaohjelma WFP, YK:n pakolaisjärjestö UNHCR, YK-yliopiston WIDER-instituutti, YK:n kehitysohjelma UNDP, YK:n lastenjärjestö UNICEF, YK:n tasa-arvojärjestö UN Women Suomi, YK:n yritysvastuualoite Global Compact, YK-nuoret ja Suomen YK-liitto.