Nuorten ja opiskelijoiden YK-päivien ilmoittautuminen on täynnä

20.10.2010

Nuorten ja opiskelijoiden YK-päivien pääteemana on tänä vuonna monikulttuurisuus YK:n kulttuurien lähentymisen teemavuoden kunniaksi. Tapahtumaan kuuluu perinteiseen tapaan myös työelämäosio ja YK-nuorisodelegaatin esittäytyminen. Perjantai-illaksi on luvassa yhteistä iltaohjelmaa. Seminaari on maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan majoitus ja ruokailu seminaarin aikana.

Ilmoittautuminen YK-päiville on päättynyt. Tällä hetkellä tapahtuman paikat ovat täynnä.

Alla olevista linkeistä löytyy lisätietoa seminaarin alustavasta ohjelmasta, mahdollisista korvaavuuksista korkeakouluopinnoissa ja matkakorvauskysymyksistä.

YK-liitto järjestää tapahtuman yhdessä Suomen nuorten ja opiskelijoiden YK-liitto SYKLI:n ja Turun YK-yhdistyksen kanssa.