Tapahtuma

YK-liitto Hamina Tattoon erikoisvieraana 4.8.

Suomen YK-liitto on tänä vuonna Hamina Tattoo -tapahtuman erikoisvieras torstaina 4.8!

Kansainvälinen Hamina Tattoo on vuodesta 1990 Haminan kaupungin historiallisissa puitteissa järjestetty sotilas­musiikkifestivaali. Tapahtumaviikolla kaupungin kadut ja puistot täyttyvät kymmenistätuhansista vierailijoista, jotka pääsevät seuraamaan sotilassoittokuntien konsertteja, paraateja sekä marssishow-esityksiä. Seuraava Hamina Tattoo järjestetään 1.-6.8.2016, jolloin tapahtuman teema on Yhdistyneet kansakunnat.

YK-liiton ja Hamina Tattoon valokuvanäyttely 'YK ja kestävä kehitys' on tapahtuman ajan nähtävillä sotilaskodin kahvilan toisessa kerroksessa. Jaossa on samalla runsaasti YK-liiton ilmaista materiaalia.

Lisäksi YK-liitto tarjoaa kannatus- ja henkilöjäsenilleen sekä jäsenjärjestöilleen mahdollisuuden hankkia keskiviikon 3.8.2016 klo 19.00 Marssishow`n kenraaliharjoitukseen max 2 kpl lippua/jäsen ennakkoetuna. Lipun hinta on 40 euroa (sis. toimitusmaksun).

- Liput ovat ostettavissa Lippupalvelun lippukaupoista 15.4.2016 saakka.
- Jäsenen tulee mainita Lippukaupassa olevansa YK-liiton henkilö- tai kannatusjäsen tai YK-liiton jäsenjärjestön jäsen.
- Etua ei saa puhelinmyynnin kautta, eikä Lippupalvelun nettikaupasta.
- Lippupalvelun lippukauppojen sijainnit löytyvät osoitteesta www.lippupalvelu.fi

RYHMÄLIPUT

Tattoo-toimistosta 15.4.2016 saakka

YK-liiton henkilö- tai kannatusjäsenellä tai jäsenjärjestön jäsenellä on mahdollisuus varata ryhmälippuja keskiviikon 3.8.2016 klo 19.00 Marssishow`n kenraaliharjoitukseen.

- Varaus tulee tehdä sähköpostitse tattoo [ät] hamina.fi tai puh 040 199 1426.
- Ryhmän koko min 10 hlöä, yli 15 hlön ryhmille yksi vapaalippu
- Varaus tulee tehdä 15.4.2016 mennessä.
- Lipun hinta on 40 €/hlö. Hinta sisältää toimitusmaksun.
- Ryhmätilauksen kokonaissummaan lisätään Lippupalvelun laskutuslisä 10 €/varaus.
- Kun asiakas on vahvistanut lippunsa, Tattoo-toimisto toimittaa varaustiedot Lippupalveluun, joka lähettää asiakkaalle laskun. Laskun maksamisen jälkeen Lippupalvelu toimittaa liput asiakkaalle postitse.

Lippupalvelun puhelinpalvelusta on mahdollisuus ostaa ryhmälippuja myös muihin marssishow-näytöksiin 31.5.2016 saakka:

- Hinta on 45 €/hlö. Hinta sisältää toimitusmaksun.
- Ryhmän koko min 10 hlöä, yli 15 hlön ryhmille yksi vapaalippu
- 31.5.2016 jälkeen marssishow’n lipun hinta on 50 € ennakko/55 € portilta.

Marssishow`n kenraaliharjoitus (ke 3.8.) vapautuu yleiseen kuluttajamyyntiin etuosto-oikeuden jälkeen. Lipun hinta on 40 €/hlö/45€ portilta.

Paikkoja on rajoitetusti.

Muut Marssishow-näytökset

Pe 5.8. klo 14.00 ja klo 20.00 La 6.8. klo 14.00 ja klo 21.00: liput myynnissä Lippupalvelussa kautta maan.

Lisätietoa tapahtumasta: www.haminatattoo.fi

Ruokailun ennakkotilaukset

Hamina Tattoon ruokailuasioissa (marssishowt jne.) voi olla yhteydessä sähköpostitse: tilauspalvelu [ät] leijonacatering.fi tai puhelimitse: 010 4320 106 (Leijona catering). Ruokailu kannattaa varata etukäteen! Menu liitteenä ohessa.