YK-liitto Hamina Tattoon erikoisvieraana - alennuslippuja jäsenille

Kuva Hamina Tattoon marssishow'sta. Kuva: Petri Hiironen

Suomen YK-liitto on tänä vuonna Hamina Tattoo -tapahtuman erikoisvieras!

Kansainvälinen Hamina Tattoo on vuodesta 1990 Haminan kaupungin historiallisissa puitteissa järjestetty sotilas­musiikkifestivaali. Tapahtumaviikolla kaupungin kadut ja puistot täyttyvät kymmenistätuhansista vierailijoista, jotka pääsevät seuraamaan sotilassoittokuntien konsertteja, paraateja sekä marssishow-esityksiä. Seuraava Hamina Tattoo järjestetään 1.-6.8.2016, jolloin tapahtuman teema on Yhdistyneet kansakunnat.

YK-liiton ja Hamina Tattoon valokuvanäyttely 'YK ja kestävä kehitys' on tapahtuman ajan nähtävillä sotilaskodin kahvilan toisessa kerroksessa. Jaossa on samalla runsaasti YK-liiton ilmaista materiaalia.

Lisäksi YK-liitto tarjoaa kannatus- ja henkilöjäsenilleen sekä jäsenjärjestöilleen mahdollisuuden hankkia keskiviikon 3.8.2016 klo 19.00 Marssishow`n kenraaliharjoitukseen lippuja ennakkoetuna (40 euroa).

YK-liiton henkilö- tai jäsenjärjestön jäsen: Lue lisää ja varaa lippusi ennakkoetuna täältä!