Rekrytoimme! Haussa taloushallinnon sihteeri

Taksvärkki ry ja Suomen YK-liitto etsivät yhteistä taloushallinnon sihteeriä.

Taksvärkki ry on vuodesta 1967 alkaen tukenut kehitysyhteistyöhankkeita sekä järjestänyt Taksvärkki-keräyksiä ja tehnyt globaalikasvatusta. Tällä hetkellä tuemme hankkeita Nepalissa, Keniassa, Sambiassa, Sierra Leonessa, Malawissa ja Guatemalassa.

Suomen YK-liitto on vuonna 1954 perustettu kansalaisjärjestöjen yhteistyöjärjestö, joka tekee tunnetuksi Yhdistyneiden kansakuntien periaatteita, päämääriä ja toimintaa. Välitämme ja tuotamme tietoa, tarjoamme välineitä globaalikasvatukseen sekä vaikutamme YK-politiikkaan.

Taloushallinnon sihteerin päätehtäviä ovat järjestöjen ostopalvelujen ja perustaloushallinnon hoitaminen ja kehittäminen. Lisäksi sihteeri kehittää muun henkilöstön kanssa järjestön varainhankintaa ja talousseurantaa. Varsinainen kirjanpito on ulkoistettu ostopalveluna.

Toivomme hakijalta
-          talous- tai hallinnonalan tutkintoa
-          taloushallinnon kokemusta ja tuntemusta
-          suomen ja englannin kielen taitoa

Arvostamme kokemusta varainhankinnasta ja järjestötyöstä sekä ruotsin kielen taitoa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Palkka määräytyy Taksvärkin palkkausjärjestelmän mukaisesti ja on aluksi kokemuksesta riippuen 2300–2600 €/kk.

Vapaamuotoinen hakemus ansioluetteloineen tulee toimittaa 18.11.2018 mennessä osoitteeseen lauri.peltonen (at) taksvarkki.fi

Lisätietoja tehtävästä antavat toiminnanjohtajat Lauri Peltonen (Taksvärkki ry) puh 040 848 0905 ja Helena Laukko (YK-liitto) puh. 044 781 0303.

Asiasanat
työpaikat