Pelasta maailma sopivan kokoisissa palasissa

Pelastamaailma.fi on uusi verkkopalvelu, jonka avulla maailman voi pelastaa sopivan kokoisissa palasissa. Kaikkea ei tarvitse tehdä yksin, sillä pelastamaailma.fi perustuu ajatukseen siitä, että joku tuntee jonkun ja se joku muu taas jonkun toisen. Sana kulkee kaverilta toiselle, ja pian on maailma pullollaan erikokoisia pelastuspartioita.

Sivustolla on tarjolla monenlaista puuhaa. Siellä voi perustaa omia pelastustehtäviä, etsiä itselleen vapaaehtoishommia tai vaikka vain purnata mieltä painavista asioista. Auta mummot suojatien yli, järjestä puistotalkoot tai osallistu ostoboikottiin - pelastamaailma.fi ei jätä sinua yksin. Maailman pelastaminen helpottuu kummasti, kun mukana on monta mukavaa porukkaa.

Pelastamaailma.fi on Amnestyn, Changemakerin, Greenpeacen, HelsinkiMission, Kepan, Kirkon Ulkomaanavun, Repu ry:n, Unicefin, WFP:n ja Suomen YK-liiton yhteisen ideoinnin tulosta. Sivuston ylläpidosta vastaa Kirkon Ulkomaanapu.

Maailman pelastaminen on nyt helpompaa kuin koskaan. Kääritään hihat ja ruvetaan hommiin!

Mukaan pääset saapastelemalla /surffaamalla/marssimalla osoitteeseen Pelastamaailma.fi

Lisätietoja:
verkkotuottaja Lauri Soini, Kirkon Ulkomaanapu,