Kiitos nuorten ja opiskelijoiden YK-päivien osallistujille

Nuorten ja opiskelijoiden YK-päivien osallistujia.

Kiitos kaikille Nuorten ja opiskelijoiden YK-päivien osallistujille, puhujille ja järjestäjille!

Tänä vuonna Jyväskylässä järjestetyillä YK-päivillä käsiteltiin ihmisoikeus-teemaa monesta eri näkökulmasta.

Nuorille ja opiskelijoille suunnatut YK-päivät järjestettiin nyt 11. kertaa. Teemana olivat ihmisoikeudet, joita tarkasteltiin kattavasti eri näkökulmista.

Perjantaina keskustelua käytiin muun muassa lasten, naisten sekä seksuaali- ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksista sekä ihmiskaupasta.
Lauantaina keskityttiin työpajoihin, joissa samoja aiheita käsiteltiin toiminnallisesti esimerkiksi riimien ja eläytymisen kautta tai tilannekuvia luoden.

Seminaari järjestettiin yhteistyössä Suomen YK-liiton, Jyväskylän YK-yhdistyksen ja Suomen YK-nuorten kanssa. Seuraavat YK-päivät järjestetään syksyllä 2015.

14.–15.11.2014 järjestetyn seminaarin koko ohjelma liitteenä.

Lisää kuvia tapahtumasta YK-liiton Facebook-sivulla.

nuorten_ja_opiskelijoiden_yk-paivat_2014_alustava_ohjelma.pdf