Ilmoittautuminen Nuorten ja opiskelijoiden YK-päiville nyt käynnissä!

Nuorten ja opiskelijoiden YK-päivät on kaksipäiväinen tapahtuma 18-29 -vuotiaille nuorille ja opiskelijoille. Suomen YK-liitto on järjestänyt tapahtumaa yhteistyössä Nuorten ja opiskelijoiden YK-liitto SYKLIn ja paikallisyhdistystensä kanssa vuodesta 2008 lähtien. Tapahtuma on järjestetty joka vuosi eri paikkakunnalla.

Vuonna 2012 Nuorten ja opiskelijoiden YK-päivät järjestetään Helsingissä 9.-10.11. Tapahtuma sisältää tietoa harjoittelu- ja työmahdollisuuksista YK:ssa sekä asiantuntijaluentoja ja toiminnallisia työpajoja "Nuoret, rauha ja turvallisuus" -teemaan liittyen. Tapahtuman alustava ohjelma löytyy alla olevasta liitteestä. Ohjelmaan saattaa vielä tulla muutoksia.

Joidenkin yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen kanssa on sovittu etukäteen kurssikorvaavuuksista. Niistä löytyy lisätietoa alla olevista liitteistä.

Tapahtumaan tulee ilmoittautua alla olevan ilmoittautumislomakelinkin kautta 21.10. mennessä. Tilaisuuteen mahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä 100 ensimmäistä osallistujaa.

Osallistumismaksu on 10 euroa, ja siihen sisältyy ohjelmaan merkityt lounaat ja kahvitarjoilut. Pääkaupunkiseudun ulkopuolelta tuleville järjestetään lisäksi majoitus (pe-la yö) Omena-hotellissa 4 hengen huoneessa, ja heidän matkakulunsa korvataan halvimman julkisen kulkuneuvon mukaan omavastuun (5 euroa) ylittävältä osalta.

Ilmoittautumisaika on päättynyt.