Ilmoittautuminen KMN-konferenssiin ja Nuorten ja opiskelijoiden YK-päiville alkanut

15.8.2011

Suomen YK-liiton ja Kansalaisten maailmannäyttämö-hankkeen järjestämä kansainvälinen konferenssi "Making Marginalized Voices Heard in the UN Processes" sekä Nuorten ja opiskelijoiden YK-päivät järjestetään Rovaniemellä 11.-12.11.2011.

Konferenssin teema on marginaalisten äänten vahvistaminen YK-prosesseissa, erityisesti ilmastonmuutoksen näkökulmasta. Tapahtuma sisältää korkean tason paneelin lisäksi työryhmiä ja asiantuntija-alustuksia. Konferenssin alustava ohjelma löytyy alla olevasta liitteestä, ja konferenssiin voi ilmoittautua alla olevan linkin kautta.

Kaksipäiväiseen englannikieliseen tapahtumaan voi ilmoittautua 15.8.-15.9. välisenä aikana. Tilaisuuteen mahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä 100 ensimmäistä opiskelijaa ja 100 muuta osallistujaa.

Konferenssiin osallistuminen maksaa opiskelijoilta 10/25 euroa ja muilta 100 euroa.

Matka Inariin 8.-10.11.

Ennen konferenssia halukkaille osallistujille järjestetään matka Inariin 8.-10.11. Matkan vierailukohteisiin sisältyvät muun muassa Saamelaisten koulutuskeskus SOGSAKK ja Saamelaismuseo ja luontokeskus SIIDA. Alustava ohjelma on liitteenä.

Lähtö matkalle on tiistaina 8.11. noin klo 12.00 Rovaniemeltä. Osallistujat voivat nousta bussin kyytiiin klo 11.00 Rovaniemen rautatieasemalta ja klo 11.30 jälkeen Rovaniemen lentoasemalta. Paluu on Hotelli Cumulukseen torstaina 10.11. noin klo 18.30.

Osallistumismaksu on 200 euroa, johon sisältyy majoitus 8.-11.11., ruokailut matkan aikana, matkat Rovaniemeltä ja vierailut eri kohteissa. Lisätietoa Inarin-matkasta löydät alla olevan 'ilmoittautuminen' -linkin takaa.

ILMOITTAUTUMINEN