Ilmoittautukaa lautapelikilpailuun ja tilaa työpaja!

Suomen YK-liitto järjestää kansainvälisen lautapelikilpailun 13–18 -vuotiaille nuorille. Tilaa työpaja, jossa pelataan ja kehitetään PowerTalk-lautapelin peliskenaarioita ja roolihahmoja YK-liiton ohjaajan johdolla. Kilpailu sopii hyvin monialaisiin oppimiskokonaisuuksiin, ilmiöjaksolle tai pelikerhotoimintaan.

PowerTalk-pelin avulla käsitellään sitä, miten rauha ja turvallisuus liittyvät kestävään kehitykseen. Peli auttaa ymmärtämään globaaleja syy-seuraussuhteita sekä se kehittää neuvottelu- ja väittelytaitoja.

YK-liiton ohjaaja ohjaa työpajan, jonka kesto on 4 x 45 minuuttia. Tarkempi aikataulu ja lisätietoja täällä.

Ilmoita luokkasi/ryhmäsi mukaan mahdollisimman pian. Työpajat järjestetään syksyllä 2018 ja mukaan pääsee 10 ensimmäiseksi ilmoittatunutta ryhmää. Lautapeliskenaarioiden tulee olla valmiita 1.12.2018.

Tilaa työpaja ja kysy lisätietoja:
jenni.kauppila [ät] ykliitto.fi

Kilpailun järjestää Suomen YK-liitto yhdessä YK:n huumeiden ja rikollisuuden torjunnasta vastaavan toimiston UNODC:n kanssa. Kilpailun pohjana toimii YK-liiton ja Barefoot Guide Connectionin tuottama lautapeli PowerTalk.

UNODC logo