YK-liitossa avoimia työpaikkoja

Haemme vaikuttamisviestinnän vastaavaa sekä tapahtumien järjestämisestä ja järjestöyhteistyöstä vastaavaa juhlavuoden tapahtumakoordinaattoria. Hakuaika päättyy 30.9.

Vaikuttamisviestinnän vastaava
Etsimme YK-asiantuntijaa vaikuttamisviestinnän vastaavaksi. Tehtävä tarjoaa näköalapaikan kansainväliseen ja kotimaiseen järjestöyhteistyöhön ja antaa hyvät edellytykset toimia asiantuntijuutta vaativissa viestintä- ja vaikuttamistyön tehtävissä. Lue lisää.

Tapahtumien järjestämisestä ja järjestöyhteistyöstä vastaava juhlavuoden tapahtumakoordinaattori
Suomen YK-liitto täyttää tänä vuonna 65-vuotta ja samalla valmistaudumme viettämään YK:n 75-vuotisjuhlaa vuonna 2020. Etsimme pieneen, mutta dynaamiseen tiimiimme järjestöyhteistyöstä ja tapahtumatoteutuksesta vastaavaa juhlavuoden tapahtumakoordinaattoria määräaikaiseen työsuhteeseen 15.10.2019–31.12.2020 väliseksi ajaksi. Kyseessä on kokopäiväinen tehtävä. Lue lisää.

Vapaamuotoiset hakemukset viimeistään 30.9.2019 klo 23.59 otsikolla “Vaikuttamisviestinnän vastaava” osoitteeseen info [ät] ykliitto.fi (info[at]ykliitto[dot]fi).

Lisätietoja www.ykliitto.fi ja toiminnanjohtaja Helena Laukko 18.9. klo 14-17 puh. 044 781 0303