Logot ja SDG-kuvakkeet

Suomen YK-liiton logo

Logoa saa käyttää YK-liittoa koskevan journalistisen sisällön yhteydessä. Muissa tapauksissa sovi logon käytöstä viestintävastaavamme kanssa.

Suomen YK-liiton logo

Kestävän kehityksen tavoitteiden kuvakkeet

Kestävän kehityksen tavoitteiden kuvakkeet ladattavassa muodossa alla. Ohjeet kestävän kehityksen tavoitteiden ikonien ja logon käyttöön löytyvät täältä.

YK-liitto ei ole osa virallista YK-järjestelmää, emmekä voi siksi vastata YK:n ohjeiden tulkintaa koskeviin kysymyksiin. Käyttäjä vastaa itse käytön oikeellisuudesta ja käyttöohjeiden noudattamisesta.

Huom: Joissain mac-tietokoneissa tavoitteet 8 & 9 eivät näy oikein. Tällaisessa tapauksessa avaa ko. tiedostot Windows-koneella.