YK:n alueellinen tiedotuskeskus UNRIC etsii harjoittelijoita!

YK:n alueellinen tiedotuskeskus UNRIC hakee kahta harjoittelijaa kahdelle 4-6 kk:n ajanjaksolle (kevät ja syksy) alkaen 1.3.2014.

Hakuaika päättyy 1.12.2013.

Suomen YK-liitto ei vastaa paikkoja koskeviin kysymyksiin, vaan kysymykset tulee osoittaa UNRIC:lle.

********************************

YK:n alueellinen tiedotuskeskus UNRIC etsii kahta harjoittelijaa kahdelle 4-6 kuukauden harjoittelujaksolle alkaen 1.3.2014.

Soveltuvia aloja ovat viestintä, tiedotusoppi, kansainväliset suhteet, kauppatiede, valtio-oppi sekä kääntäminen ja tulkkaus. Harjoittelijalta edellytetään erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa, muiden länsieurooppalaisten kielien ja/tai pohjoismaisten kielten osaaminen katsotaan eduksi.

Harjoittelija osallistuu täysipainoisesti tiedotuskeskuksen työhön. Hänen työtehtäviinsä kuuluvat suomenkielisen YK-materiaalin tuottaminen ja kääntäminen, suomalaisten tiedotusvälineiden päivittäinen seuranta, raportointi kansainvälisen politiikan keskeisistä tapahtumista, yhteydenpito eri yhteistyötahoihin sekä itsenäiset projektit.

UNRICilla ei ole mahdollisuutta maksaa palkkaa harjoittelusta. Harjoittelijan on huolehdittava itse myös asumis-, matka- ja elinkustannuksistaan. Harjoittelua varten on mahdollista hakea itsenäisesti apurahaa, esimerkiksi Erasmus-apurahaa omasta korkeakoulusta.

Harjoittelupaikkahakemukset (CV ja hakemus) englanniksi lähetetään (mielellään sähköisenä) viimeistään 1.12.2013 osoitteeseen:

Petra Hongell
United Nations Regional Information Center, Nordic desk
Rue de la Loi 155,
1040 Brussels,

tai sähköpostitse osoitteeseen:  hongell [ät] unric.org

Muistathan tarkentaa, haetko kevään tai syksyn harjoittelupaikkaa vai molempia.

Lisätietoja: Petra Hongell +3227888465 tai  hongell [ät] unric.org tai Antti Lehtinen,  lehtinen [ät] unric.org

Asiasanat
työpaikat