YK-päivän kilpailun parhaat palkittiin eduskunnassa

YK-päivän kilpailun palkitsemistilaisuus järjestettiin Suomen eduskunnassa tiistaina 22.11.2011. Tilaisuutta isännöi Suomen YK-liiton puheenjohtaja, kansanedustaja Antti Kaikkonen.

Tilaisuuden aluksi palkitut oppilaat Tea Vilkki 14 v. (Kristiinanseudun koulu), Arttu Virtanen 13 v. (Isojoen koulukolmio) ja Eero Väänänen 12 v. (Helsingin eurooppalainen koulu) opettajineen pääsivät seuraamaan eduskunnan täysistuntoa ja kuulivat mielenkiintoisia yksityiskohtia eduskunnan toiminnasta sekä eduskuntarakennuksen historiasta ja sisustuksesta. Erityisesti eduskunnan erikoiset Pater Noster -hissit herättivät mielenkiintoa. Tämän jälkeen oli vuorossa diplomien ja lahjakorttien luovuttaminen ja palkintokahvit.

YK-liitto onnittelee palkittuja!

[img_assist|nid=2835|title=YK-liiton pj. Antti Kaikkonen ja palkitut oppilaat|desc=|link=none|align=left|width=700|height=466]