YK-liitto mukana Maailma koulussa -seminaarissa Helsingissä

YK-liitto oli mukana toteuttamassa Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen ja globaalikasvatusta tekevien kansalaisjärjestöjen yhteistä Maailma koulussa -seminaaria 26.11.2012.

Jo neljättä kertaa Helsingin yliopistolla järjestetyn tapahtuman tämänvuotisena teemana olivat arvot ja niiden merkitys opetuksessa. Seminaariin kuului luento-osuus, työpajoja sekä vilkas järjestötori, jossa opettajaopiskelijat ja muut kiinnostuneet pääsivät tutustumaan järjestöjen tarjoamiin monipuolisiin globaalikasvatusmateriaaleihin ja -menetelmiin. YK-liiton materiaalit saivat torilla hyvin myönteisen vastaanoton.

YK-liiton pisteellä oli myös mahdollista osallistua pieneen visailuun, jossa palkintoina oli kaksi Globe Hopen nipsukukkaroa. Onnellisiksi voittajiksi arvottiin Marjo Manninen Sipoosta ja Maria Mäkelä Helsingistä.

Kiitos kaikille YK-liiton pisteellä poikenneille!