YK-liitto hakee korkeakouluharjoittelijaa

Suomen YK-liitto hakee harjoittelijaa syksyksi 2017. Tehtävät painottuvat verkkoviestintään ja globaalikasvatushankkeisiin.

Toimenkuva:

• Verkkoviestintä, kuten uutisten, päivitysten ja blogitekstien kirjoittaminen ja kuvaaminen nettisivuille ja sosiaaliseen mediaan.
  • Osallistuminen YK-liiton globaalikasvatusmateriaalien ja verkkojulkaisujen kehittämiseen.
  • Tiedonhaku ja muu taustoittava työ.
  • Tapahtumien koordinointiin ja toteutukseen osallistuminen.
  • Osallistuminen nuorille ja opettajille suunnattujen työpajojen suunnitteluun ja toteutukseen.
  • Yleiset toimistotehtävät.

Toivomme sinulta:

• Kiinnostusta globaaleihin kehityskysymyksiin, globaalikasvatukseen ja YK-teemoihin.
  • Hyviä kirjoitus- ja verkkoviestinnän taitoja. Erittäin hyvää kirjallista suomen kielen taitoa ja sujuvaa englanninkielen taitoa.
  • Kriittistä medialuku- sekä tiedonkeruutaitoa.
  • Kokemusta verkkojulkaisujen tekemisestä.
  • Kokemusta tapahtumajärjestämisestä.
  • Suunnittelu- ja organisointikykyä, oma-aloitteisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä halua oppia uutta.
  • Arvostamme pedagogista osaamista ja kokemusta oppimateriaalien tuottamisesta ja/tai globaalikasvatushankkeista.
  • Graafiset taidot, esim. InDesign-ohjelman hallinta sekä muut mediataidot, kuten valo- ja videokuvaamistaidot katsotaan eduksi.

Harjoittelu alkaa syyskuussa ja sen kesto on kolme kuukautta. Harjoittelusta maksetaan korkeakouluharjoittelun mukaista palkkaa, mutta harjoittelijalla edellytetään olevan oman oppilaitoksensa myöntämä korkeakouluharjoittelutuki. Harjoittelija työskentelee Suomen YK-liiton tiloissa Helsingin Hakaniemessä.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi sekä max. yhden liuskan mittainen kirjoitusnäyte viimeistään su 20.8. 2017 mennessä osoitteeseen toimisto(at)ykliitto.fi. Haastattelut järjestetään elokuun loppupuolella. Lisätiedot: koulutussuunnittelija christa.prusskij(a)ykliitto.fi, +358 44 781 0304

Suomen YK-liitto kasvattaa ja kouluttaa maailmanlaajuisesta vastuusta ja vaikutusmahdollisuuksista, välittää ja tuottaa tietoa YK:sta ja sen toiminnasta ja vaikuttaa suomalaiseen YK-politiikkaan.

Asiasanat
työpaikat