YK-liitto hakee korkeakouluharjoittelijaa

Huom (30.1.) Emme ota uusia hakemuksia enää vastaan.

Suomen YK-liitto hakee korkeakouluharjoittelijaa, joka voisi aloittaa harjoittelunsa mahdollisimman pian. Harjoittelun kesto on kolme kuukautta ja sen ajalta maksetaan korkeakouluharjoittelun mukaista palkkaa.

Harjoittelijan toimenkuva muodostuu erilaisista viestinnän ja koulutuksen tukitoiminnoista; YK-aiheisesta sisällöntuotannosta, organisointitehtävistä sekä juoksevista toimistotöistä. Harjoittelija osallistuu aktiivisesti YK-liiton tapahtumien koordinointiin ja käytännön järjestelyihin. Tämän haun yhteydessä graafiset- ja verkkosuunnittelun taidot katsotaan eduksi.

Harjoittelu edellyttää kriittistä tiedonkeruu- ja analysointitaitoa, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä erittäin hyvää kirjallista suomen kielen taitoa. Sujuva englanninkielen taito ja InDesign-ohjelman hallinta katsotaan eduksi. Harjoittelijalta toivotaan reipasta ja oma-aloitteista otetta sekä erinomaista itseohjautuvuutta.

Harjoittelija työskentelee Suomen YK-liiton tiloissa Helsingin Hakaniemessä pääosin maanantaista perjantaihin toimistoaikoina klo 9 ja 17 välisenä aikana.

Lähetä CV ja lyhyt hakemusteksti sekä max. yhden liuskan mittainen kirjoitusnäyte sähköpostitse YK-liiton viestintävastaavalle: eeva.reittila (at) ykliitto.fi. Sopivat harjoittelijat haastatellaan lyhyesti. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Asiasanat
työpaikat