YK-liitto hakee harjoittelijaa syksyksi

1.6.2011

Suomen YK-liitto hakee harjoittelijaa ajalle 29.8.-25.11.2011.

Harjoittelijan toimenkuva muodostuu viestinnän ja koulutuksen tukitoiminnoista; yhteydenpidosta sidosryhmiin sekä organisointitehtävistä. Harjoittelija osallistuu aktiivisesti Nuorten ja opiskelijoiden YK-päivien (Rovaniemellä 11.-12.11.2011) koordinointiin ja käytännön järjestelyihin.

YK-liitto maksaa harjoittelun aikana harjoittelupalkkaa kuukauden osalta (1071 €/kk), minkä lisäksi harjoittelijan on haettava omarahoitusta
(esimerkiksi harjoittelutukea omalta oppilaitokseltaan) kahden kuukauden ajalle. Harjoittelija työskentelee Suomen YK-liiton tiloissa Helsingin Töölössä.

Tehtävä edellyttää reipasta ja oma-aloitteista otetta sekä
itseohjautuvuutta työn organisointiin. Vaatimuksina tehtävään ovat soveltuvat opinnot sekä aiempi työkokemus. Hyvät kirjoitustaidot ja sujuva englannin- ja ruotsinkielen taito katsotaan eduksi.

CV ja lyhyt hakemusteksti 23.6.2011 mennessä sähköpostitse YK-liiton tiedottajalle: eeva.hurmalainen [ät] ykliitto.fi.