YK-liiton rekrytointiprosessi päätökseen

Suomen YK-liitossa avoinna olleet määräaikaiset tehtävät on täytetty.

Kampanjavastaavan määräaikaiseen tehtävään valituksi tuli Heli Pekkonen. Kouluttajan sijaiseksi valittiin Christa Prusskij ja tiedottajan sijaiseksi Veera Vehkasalo.

Kaikkiin kolmeen tehtävään tuli runsaasti korkeatasoisia hakemuksia. Suomen YK-liiton hallitus ja työntekijät kiittävät lämpimästi kaikkia hakijoita mielenkiinnosta avoinna olevia tehtäviä kohtaan.

YK-liitossa avoinna olevista työtehtävistä ja muista mahdollisuuksista olla mukana tukemassa liiton työtä ilmoitetaan jatkossakin näillä verkkosivuilla sekä YK-liiton sosiaalisen median kanavissa (FB ja Twitter: /UNAFinland).

YK-liitto tiedotta avautuvista työtehtävistä myös sähköisessä uutiskirjeessään, jonka voit tilata helposti kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi etusivun oikeassa laidassa olevaan tilauskenttään.

Asiasanat
työpaikat