YK-kouluverkoston seminaaripäivä opettajille

YK-koulujen logo

Maksuton YK-kouluverkostolle tarkoitettu seminaari järjestetään järjestöyhteistyönä ja Kepan koordinoimana osana ”Koulu maailmaa muuttamaan” – opettajien täydennyskoulutushanketta. Työpajoista vastaavat Suomen YK-liitto, Eetti ry, SPR ja Rauhankasvatusinstituutti.

Seminaaripaikkana toimii Helsingin ydinkeskustassa sijaitseva Tieteiden talo (tbc) ja seminaaripäivä on 26.11. (klo 9-16).

Päivän aikana keskustellaan ja saadaan vinkkejä luennolla ja työpajoissa kestävän kehityksen tavoitteista, maailmankansalaisuudesta, rasismiin puuttumisesta ja opettajan roolista rauhanrakentajana. Osallistujille tarjotaan aamukahvi ja lounas, matkakulut ja majoitus. Tiedot ohjelmasta tarkentuvat lähiaikoina - seuraa siis näitä verkkosivuja!

Seminaari on tarkoitettu ensisijaisesti YK-liiton ylläpitämälle YK-kouluverkostolle, mutta koulutukseen voi hakea myös muista oppilaitoksista.  YK-kouluksi voi liittyä täällä.

Lisätietoja antavat anni.kiviranta(at)kepa.fi ja christa.prusskij(at)ykliitto.fi
Ilmoittautumiset osoitteeseen https://www.surveymonkey.com/r/3TH7VV9 viimeistään 20.11.2016.

Mikäli tarvitset seminaarimatkan vuoksi majoitusta, ole etukäteen yhteydessä Kepaan (anni.kiviranta(at)kepa.fi)