Tervetuloa järjestöjen kouluvierailutoiminnan laatukriteeristön julkistamistilaisuuteen 20.9.2011

Kutsu: Laatua kehittämään! Järjestöjen kouluvierailutoiminnan laatukriteeristön julkistamistilaisuus 20.9.2011 klo 14-16 Kehitysyhteistyön palvelukeskus Kepassa

Tervetuloa keskustelemaan järjestöjen kouluvierailutoiminnan laadun kriteereistä ja vierailujen merkityksestä. Tilaisuudessa julkaistaan järjestöjen yhteistyössä työstämä opas Laatua kehittämään - Järjestöjen kouluvierailutoiminnan laatukriteeristö globaalikasvatukseen.

Tilaisuus järjestetään tiistaina 20.9.2011 klo 14-16 Kehitysyhteistyön palvelukeskus Kepassa osoitteessa Töölöntorinkatu 2 A, Helsinki. Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi kaikki koulujen ja opetuksen parissa työskentelevät, järjestöissä toimivat sekä järjestöjen kouluvierailuista kiinnostuneet ihmiset!

Pyydämme osallistujia ilmoittautumaan tilaisuuteen tarjoilujen mitoittamiseksi perjantaihin 16.9.2011 mennessä osoitteeseen: globaalikasvatus [ät] kepa.fi.

Pääkaupunkiseudun ulkopuolelta saapuvien on mahdollista saada Kepalta matkatukea 17 euron omavastuun ylittävältä osuudelta edullisimman julkisen kulkuneuvon mukaan alkuperäisiä tositteita vastaan.