Suomen YK-liitto hakee englanninkielentaitoista harjoittelijaa kesäksi!

Suomen YK-liitto hakee harjoittelijaa/kääntäjäopiskelijaa kääntämään YK-aineistoa suomesta englanniksi. Harjoittelusta maksetaan harjoittelupalkka 1 kk:n osalta, mutta harjoitteluun hyväksyminen ei edellytä yliopiston myöntämää 2 kk:n harjoitteluapurahaa. Harjoittelun toivotaan ajoittuvan touko-elokuulle, tarkemmat rajaukset ovat sovittavissa.

Harjoittelijan pääasiallisiin tehtäviin kuuluu opetuskäyttöön tarkoitetun materiaalin ja YK-sanaston kääntämistä suomesta englanniksi. Perustiedot YK:sta, kestävästä kehityksestä, vuosituhattavoitteista ja ihmisoikeuksista ovat hakijalle eduksi.

Työpaikka sijaitsee Helsingissä, etätyö on osin mahdollinen erikseen sovittaessa. Työaika on 7,5h/päivä.

Hakemukset sähköisenä 9.5.2014 mennessä osoitteeseen rosa.puhakainen [ät] ykliitto.fi.

Asiasanat
työpaikat