Suomen YK-liitto etsii kouluttajan äitiysloman sijaista

Suomen YK-liitto etsii kouluttajan äitiysloman sijaista ajalle 1.8.2008 - 31.7.2009

YK-liiton koulutustoiminta keskittyy kansainvälisten järjestelmien ja päätöksentekoprosessien ymmärtämisen sekä maailmanlaajuisen yhteisvastuun lisäämiseen.

Toiminnan painopisteinä ovat valtakunnallisiin opetussuunnitelmiin, opettajankoulutukseen ja oppimateriaalien sisältöön vaikuttaminen. Kouluttajan työhön sisältyvät myös keväällä 2009 toteutettavaan, valtakunnalliseen
Malli-YK -kokoukseen liittyvät tehtävät sekä yhteistyö YK-liiton jäsenjärjestöjen kanssa.

Edellytämme hakijalta korkeakoulututkintoa, mieluiten kasvatusalalta, tai vastaavaa käytännössä hankittua kokemusta koulutus- ja kasvatustehtävistä.
Kansainvälisten asioiden tuntemus, kokemus järjestötoiminnasta sekä hyvät vuorovaikutustaidot ja oma-aloitteisuus auttavat tehtävän menestyksellisessä hoitamisessa. Molempien kotimaisten ja englannin kielen sujuva kirjallinen ja suullinen esitystaito on työssä välttämätön. Hyvä verkkoviestinnän ja tietotekniikan osaaminen sekä muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tarjoamme Sinulle näköalapaikan kansainvälisiin kysymyksiin, haasteellisen työn ja kannustavan ilmapiirin pienessä työyhteisössämme.

Tiedustelut: toiminnanjohtaja Helena Laukko (040 5560 488).

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen 15.5.2008 mennessä osoitteeseen helena.laukko [ät] ykliitto.fi.