Suomen YK-liiton uudet verkkosivut avattu

Suomen YK-liitto on uudistanut verkkosivunsa. Sivustolla on paljon uusia toimintoja, lisäksi monia vanhoja palveluja on kehitetty. Kaikki YK-liiton julkaisemat koulutusaineistot, ajankohtaiset YK-uutiset sekä entistä paremmat kuvaukset YK-tiedon lähteistä löytyvät uusilta sivuilta. Kannattaa tutustua!

Tapahtumakalenteri

• kuukausittain selattavasta tapahtumakalenterista löydät mm. kaikki YK-päivät suomen- ja englanninkielisine nimineen sekä tietysti kaikki YK-liiton tapahtumat

Artikla 71 - YK-liiton uutiskirje

• 6-8 kertaa vuodessa ilmestyvä uutiskirje, johon kootaan ajankohtaisia YK-artikkeleita, keskeisimmät uutisotsikot sekä päivitys YK-liiton toiminnasta

• Uutiskirjeen voi tilata omaan sähköpostiin

Aineistotietokanta

• Tietokannassa voit selailla ja tilata YK-liiton tuottamia painettuja, sähköisiä ja myytäviä tuotteita

• Aineistotietokantaan pääset suoraan etusivulta tai Tiedottaa ja Kouluttaa -valikkojen alta.

Usein kysyttyä -palsta

• Palstalle on koottu vastaukset useimmin YK-liitosta kysyttyihin kysymyksiin

Vieraskynä -palsta

• Palstalla annetaan YK:lle suomalaiset kasvot

• Kirjoittajat käsittelevät erilaisia YK-aiheita omasta näkökulmastaan

Tehtäviä kouluille

• Kevään 2008 aikana YK-liiton erilaisille teemasivustoille tuottamat, koulujen käyttöön tarkoitetut, harjoitustehtävät kootaan yhteen. Löydät ne Kouluttaa-valikon alta

YK-liiton lausunnot

• Olemme koonneet YK-liiton lausunnot ja kannanotot yhteen. Löydät ne Vaikuttaa-valikon alta

Monipuolinen hakutoiminto

• Etkö löydä etsimääsi? Hyödynnä laajennettua hakua, joka auttaa sinua löytämään etsimäsi vaikkapa julkaisemistamme sähköisistä aineistoista tai vanhoista Maailmanpyörä-lehdistä

Teemasivustot yhden otsikon alla

• Julkaisemme säännöllisesti erilaisia teemasivustoja. Olemme koonneet ne nyt yhden otsikon alle.Teemasivustoille pääset suoraan etusivulta tai Tiedottaa ja Kouluttaa -valikkojen alta.

Uutisarkisto ja RSS-syötteet

• Julkaisemme YK-aiheisia uutiskäännöksiä. Olemme koonneet viime vuosina julkaistut uutiset helppokäyttöiseen arkistoon. Uutisille on annettu aihepiirit, jotka listataan uutisen lopussa. Voit koota tarkasteltavaksesi vaikkapa kaikki lasten oikeuksia koskevat uutiset. Voit tilata tietyn aihepiirin uutiset RSS-syötteenä omaan selaimeesi. Uutisarkistoon pääset Tiedottaa -valikon alta.